Shares

ARBOmedia, una dintre cele mai cunoscute regii de publicitate din România, agonizează şi se agaţă de orice îi iese în cale. Pe plan local, speranţa este în Obiectiv de Suceava.

Potrivit paginademedia.ro, ARBOmedia se va ocupa, începând cu luna mai, de vânzările de publicitate ale ziarului Obiectiv de Suceava. În paralel, firma derulează un contract şi cu Monitorul de Suceava, numai că publicitatea vândută a scăzut dramatic în ultimul an şi jumătate.

Disperarea celor de la ARBOmedia de a-şi adăuga un nou titlu din presa locală s-a făcut fără nici un fel de studiu de piaţă, în condiţiile în care Obiectiv de Suceava este al treilea ziar local ca valoare, cu aproximativ 2.500 de unităţi vândute zilnic. În comparaţie, Crai Nou are un tiraj zilnic de circa 5.000 de exemplare, în timp ce Monitorul de Suceava vinde în jur de 9.000 de ziare în fiecare zi, în aceste cifre fiind incluse şi abonamentele. Mai mult, Obiectiv de Suceava este singurul cotidian local neauditat, fapt ce ridică mari semne de întrebare vizavi de decizia celor de la ARBOmedia de a semna contractul amintit.

Surse demne de încredere din Bucureşti spun că ARBOmedia îşi trăieşte de fapt ultimele zile, iar în septembrie 2010 ar urma să tragă definitiv obloanele.

De altfel, în fruntea acestei companii au avut loc mutaţii serioase în ultima vreme, culminând cu înlocuirea din funcţia de director general a lui Silviu Ispas. Acesta nu a stat cu mâinile în sân şi a deschis o nouă firmă Midas Media, care a şi semnat deja contracte cu câteva ziare locale care aveau relaţii cu ARBOmedia.