E.ON = incompetenţă + tupeu fără margini
Zăpada care a căzut în ultima vreme ne-a adus din nou în faţa unei situaţii pe care o ştiam, dar despre care am preferat să nu mai vorbim.
Nu pentru că nu ar fi actualitate, ci pur şi simplu pentru că suntem în situaţia penibilă de a ne enerva fără a putea întreprinde absolut nimic.
Este vorba de E.ON, acest stat în stat tolerat şi ajutat de absolut toate Guvernele care s-au perindat în fruntea ţării. Iar ceea ce se întâmplă zilele acestea demonstrează fără putere de tăgadă că pentru E.ON sucevenii nu reprezintă decât nişte cifre, nişte vaci bune de muls, de la care îţi iei banii, eventual în avans, faci profit imens şi apoi te doare fix în paişpe de proştii care solicită ajutor.
Zecile de mii de suceveni care au rămas duminică fără energie electrică, situaţie care se repetă şi astăzi, la mai bine de 24 de ore de la apariţia primelor probleme pot depune mărturie pentru ceea ce spun.
Nu există ţară civilizată în care o societate privată, care îşi doreşte să atragă cât mai mulţi clienţi, să-şi bată joc de ei într-un asemenea hal. Din păcate, în România zilelor noastre se poate. Iar E.ON vine din Germania, ţara care vrea să ne demonstreze că e lider în toate, de la democraţie până la economie, iar noi suntem doar nişte mujici care trebuie educaţi.
Ei, bine, E.ON se comportă exact ca Merkel cu România, şi ne tratează ca pe nişte sclavi, iar ai noştri guvernanţi le suflă în iaurt, nu care cumva să fie prea fierbinte.
Pentru a-şi maximiza profiturile, stimabilii de la E.ON au redus numărul oamenilor. Iar asta s-a văzut în absolut toate compartimentele. Punctele de lucru existente, acolo unde consumatorii îşi puteau rezolva problemele, au fost reduse la unul singur, cel de la Suceava, acolo unde oamenii se înghesuie ca vitele, iar în multe momente nici măcar nu este suficient loc pentru a sta în interior.
Echipele de intervenţie au fost reduse şi ele, iar dacă ştiu bine pentru tot judeţul Suceava ar fi doar 15 astfel de echipe. La care, chipurile, se adaugă echipe ale unor firme care colaborează cu E.ON. Iar problemele generate de vremea rea au afectat mai bine de 40 de localităţi din judeţul Suceava, zeci de mii de persoane fiind la cheremul unei firme cu care nu se poate discuta aproape în nici un fel.
Vă daţi seama cât valorează sucevenii în ochii celor de la E.ON? Pentru mine ecistă o singură soluţie: naţionalizarea. Şi o spun cu toată convingerea, chiar dacă s-or trezi unii să mă blameze şi să-mi aducă aminte de comunism.
domnule neagu,era mult mai bine daca un astfel de articol aparea pe primele pagini ale cotidianelor sucevene.realitatea este insa mult mai crunta. din proprie experienta va spun cele intamplate: locuiesc in satul lisaura si incepand de la ora 18.00, au fost 5 intreruperi de curent in interval de 40 de minute, ultima fiind definitiva. satele lisaura, tisauti si ipotesti au „murit”. inchipuiti-va cate cazuri de aparatura „arsa”, dar mai ales neputinta si bezna in care au fost lasati mii de oameni, fara sa stie ce s-a intamplat (in conditiile in care nu era viscol, furtuna, etc.).personal am sunt la nr. de urgenta e-on in 2 randuri: la orele 19.00, respectiv 23.00. DE FIECARE DATA, pret de cateva minute bune era ocupat (lucru de inteles oarecum, DAR DE CE NU SUNT FIXATE MAI MULTE NR. DE ACEST FEL ???) iar cand in sfarsit am reusit sa intru pe fir, am fost pus in astepare de robot („Angajatii nostri sunt pe moment ocupati…va rugam nu abandonati aceasta convorbire..” – parca isi bateau joc de tine cu acest mesaj). NU VA MINT – AM ASTEPTAT 25 DE MINUTE pana a preluat o operatoare (chiar, de la un timp, eram curios, cat era posibil sa mai dureze !). DE CE MACAR NU EXISTA VREO 10 OPERATOARE, macar aici sa dovedeasca operativitate cu miile de abonati curiosi si prosti care n-au ce face si dau telefoane la e-on, asa, din plictiseala ?! Mi s-a comunicat pe un ton rece faptul ca este o „disfunctionalitate in retea”, fara a da alte detalii, si ca in cel mai scurt timp se va remedia problema. La intrebarea mea „Cam in cat timp, estimativ ?”, bomba a venit napraznic: „Stimate abonat, oricum, daca cititi contractul, veti vedea ca e-on se angajeaza sa remedieze problemele in decurs de maxim 24 de ore”.Pana la urma, asta e, suntem noi (luati de) fraieri. Ce sa mia spui, ce sa mai faci ? Revenind la inceputul mesajului meu, domnule neagu, macar sa mediatizam nesimtirea crasa, indolenta si marlania e-on…
Aceasta situatie ar trebui mediatizata si discutata la nivel national,pt ca aceste intreruperi de energie electrica,si consecintele lor,sunt din ce in ce mai dese si pe perioade mai mari.Tarifele sunt foarte mari la energie,dar calitatea lasa de dorit!Nu este posibil ca atata lume sa stea fara energie,apa,caldura,ca in Evul Mediu,5 ore ,la o temperatura de 2 grade si ninsoare!Domnilor de la EON faceti ceva in sensul asta ca va treziti cu tot poporul pe cap si sa vedeti atunci ce o sa se intample!