Shares

Articolul despre bătaia de joc a celor de la E.ON față de clienți nu a rămas fără ecou, iar mai multe persoane mi-au dat dreptate în ceea ce privește modul în care societatea înțelege să-i respecte, mai bine zis să-i umilească, pe cei care au avut ”norocul” de a le fi abonați. Iată ce spune un sucevean despre relația cu această firmă: ”Ăștia chiar își bat joc de noi. Eu am 4 contracte la E.ON și când am fost la reînnoire mi-au băgat serviciu de mentenanță de 25 lei pe contracte, lunar. Când mă uit la facturi după o lună văd, sun și fac cerere online să îmi anuleze. Anulează abia după 4 luni, iar acum mă sună de la Krug, de la firma de recuperări să le dau banii pe 4 luni pe mentenanța de care n-am avut parte, sunt nebuni. Uite așa o sa mă mut de la ei!”. La asta mai trebuie adăugat și faptul că la cozile care se formează la sediile E.ON din Suceava, Rădăuți sau Vatra Dornei ajung și persoane în vârstă, care de cele mai multe ori nu știu ce documente au nevoie și sunt trebuie să revină într-o altă zi. Iar acești oameni, în general, nu aruncă în câini cu banii, iar un drum în plus înseamnă o gaură serioasă în bugetele lor și așa foarte mici.