Shares

Minune mare, deși nu suntem nici în Postul Paștelui și nici în Postul Crăciunului. E.ON a anulat factura despre care am scris aici zilele trecute. Duminică după-amiază, pe adresa electronică a sosit o nouă factură de la E.ON. Primul reflex a fost acela de a mă speria pentru că nu știam la ce să mă aștept. Ei bine, de această dată finalul a fost unul de normalitate. Mai exact, compania cu care am contract pentru furnizarea gazului metan a revenit asupra modului în care a găsit de cuviință să-mi factureze consumul pentru perioada 11 decembrie 2021 – 15 ianuarie 2022. A venit o factură de minus 843 de lei, care o anulează practic pe cea emisă anterior. Prima factură a fost în baza unei estimări pe care angajații E.ON au făcut-o fără să țină cont de istoricul consumului din iernile trecute. S-a ajuns aici după ce am fost notificat pe data de 8 ianuarie să nu trimit citirea pentru că aceasta o va realiza un angajat al E.ON, ceea ce, firește, nu s-a întâmplat. S-a ajuns să mi se impute de plată un consum de 293 mc de gaz metan, în condițiile în care am ”ars” doar 93 mc, și asta nu până pe 15 ianuarie 2022, limita de facturare, ci până pe data de 28 ianuarie 2022. Nu știu cum s-a produs minunea anulării facturii, dar cum spuneam și mai devreme acesta este un gest de normalitate. Sper că și alți consumatori care s-au simțit jecmăniți de E.ON sau oricare altă companie care activează pe piața din România să își găsească dreptatea, prin orice metodă posibilă, inclusiv prin instanțele de judecată.