Brigada Diverse

Eșecul Antenelor

Victoria independentului Călin Georgescu în primul tur al alegerilor prezidențiale a zguduit nu doar clasă politică din Suceava și România, ci și televiziunile. Obișnuite să facă jocurile unor candidați, o parte din televiziunile naționale, unele și cu studiouri locale, s-au trezit brusc în fața unei noi realități. Aceea că mai contează foarte puțin în a influența opinia publică. Partidele care au băgat milioane de euro în promovarea televizată au constatat că au plătit de pomană acești bani. Sunt persoane care și-au deschis televiziuni pentru a ajuta un anumit candidat, iar peste noapte s-au trezit că locul de pe lista electorală, considerat inițial eligibil, este acum în mare pericol. Cu probabilitatea ca în Parlament să intre partide necunoscute, sau cele considerate naționaliste să ia peste estimări, PSD și PNL se văd în fața unor dileme aproape existențiale. Nu este exclus ca mandatele pe care le-au preconizat cele două mari partide pentru județul Suceava să se topească rapid sub imperiul rezultatului alegerilor prezidențiale din primul tur. Și asta cu toată susținerea televiziunilor gen Antene. Am spus generic Antene, pentru că este valabil pentru toate televiziunile de știri, fie că sunt naționale sau locale. Trăim o nouă eră, cea a rețelelor de socializare, iar alegerile din SUA au demonstrat cu prisosință acest aspect. Iar Suceava și România nu fac excepție.

Articole asemănătoare

Back to top button