Brigada Diverse

De ce s-au lungit nepermis de mult asfaltările din Suceava

Lucrările de asfaltare de pe axul principal al municipiului Suceava trebuiau să se finalizeze, inițial, la 1 septembrie. Termenul a fost decalat apoi pentru 1 octombrie, care, firește, nu a fost respectat. Abia acum s-a finalizat operațiunea de asfaltare, dar disconfortul șoferilor din trafic va continua, asta pentru că mai trebuie realizate marcajele. În concluzie, abia din noiembrie situația va reveni la normal. Cine se face vinovat? Firmele care au executat lucrările, SUCT și Autotehnorom, aveau fiecare partea ei de obligații. Mai exact, SUCT avea ca sarcină să asfalteze de la intrarea în oraș, dinspre Plopeni, iar Autotehnorom de la intrarea dinspre Fălticeni. Cele două firme ar fi trebuit să se întâlnească undeva la jumătatea distanței, adică la Grupul Școlar (Colegiul Tehnic ”Petru Mușat”). Dacă firma SUCT și-a îndeplinit obligațiile, nu același lucru se poate spune și despre Autotehnorom. Aceștia au ajuns cu asfaltările doar până la Primăria Suceava. Diferența care le revenea celor de la Autotehnorom a fost acoperită tot de cei de la SUCT. Cu alte cuvinte, Autotehnorom a comis-o din nou, așa cum se întâmplă și la lucrările de la drumul axial care leagă Pașcani de Siret. Și aici lucrările sunt extrem de întârziate, iar în multe zone nu vezi urmă de muncitor. Un exemplu poate elocvent este podul de la Ipotești, care gâtuie pur și simplu traficul rutier, iar lucrările se derulează în ritm de melc. Mai marii Autotehnorom s-au întins mai mult decât plapuma, iar consecințele sunt cele care se văd și din avion. Din păcate, totul pe timpul și nervii nu doar o șoferilor, ci și a oamenilor care trebuie să suporte praful sau noroiul, după caz.

Articole asemănătoare

Citiți de asemenea
Close
Back to top button