Shares

Marile realizări ale preşedintelui Consiliului Judeţean Suceava încep să se năruie. Reprezentanţilor Blue Air le-au fost necesare mai puţin de două luni pentru a se lămuri în privinţa promisiunilor lui Gheorghe Flutur, iar rezultatul direct este suspendarea curselor aeriene de pe Aeroportul din Salcea.

Deşi au fost eleganţi în comunicatul de presă pe care l-au trimis, cei de la Blue Air au menţionat şi câteva amănunte pe care sperau ca autorităţile judeţene să le rezolve de-a lungul timpului. „Imposibilitatea de a opera cu aeronave de tip Boeing şi lipsa unei cisterne pentru alimentarea cu combustibil”, sunt două dintre nemulţumirile companiei aviatice. Din câte am înţeles eu, Blue Air primise asigurări că aceste aspecte se vor rezolva imediat după demararea zborurilor de pe Aeroportul din Salcea. Ori, acest lucru nu s-a întâmplat, iar compania a preferat să se retragă fără scandal de aici.

La vremea când Blue Air a acceptat să vină la Suceava, Gheorghe Flutur s-a lăudat peste tot că este meritul său şi numai al său. Mai mult, sfidându-i pe ceilalţi operatori existenţi pe Aeroportul din Salcea, Tarom şi Carpatair, preşedintele Consiliului Judeţean îi elogia pe cei de la Blue Air în momentul când au anunţat la Suceava că s-au decis să vină la Suceava (foto conferinţă de presă).

Florentina Ivan Gheorghe Flutur (2)

„Aeroportul Suceava devine cu adevărat un aeroport internaţional. Inaugurarea curselor spre Viena şi Venezia însemnă începutul deschiderii acestei regiuni către Europa”, este declaraţi lui Flutur de acum două luni. O fi uitat că cei de la Carpatair operează pe Aeroportul din Salcea de vreo doi ani şi nu curse Suceava – Constanţa, ci curse spre ţări din Europa, precum Italia, Germania, Spania sau Grecia.

Civilizat ar fi acum ca Gheorghe Flutur să vină şi să-şi ceară scuze în faţa sucevenilor care şi-au cumpărat bilete de avion şi nu le mai pot folosi. Cei care merg spre Viena pot opta pentru un alt aeroport din ţară utilizat de Blue Air. În schimb, călătorii spre Venezia nu au nici o alternativă, aşa încât vor aştepta cuminţi să-şi primească banii înapoi şi se vor ruga că vor găsi zboruri avantajoase la alte companii, deşi pentru cursele care se apropie peste câteva zile este aproape o utopie să mai speri. O să aflaţi singuri dacă Flutur se consideră vinovat în vreun fel de acest eşec.