Shares

Nu, nu este vorba, aşa cum aţi putea crede, despre cei de la PDL, deşi au şi ei nesimţiţii lor, ci de cei de la Orange.

O companie care câştigă un sac de bani de pe urma românilor, dar pe care îi tratează de sus, de la nivelul feudalului căruia nu prea ai ce-i face.

Nu aş fi scris acest material dacă eram doar eu păţit cu Orange, dar astăzi alte două cazuri m-au determinat să arăt cum înţelege o companie să-şi trateze clienţii.

Am să încep cu ce mi s-a întâmplat mie. În cursul lunii iunie am activat serviciul roaming, iar la revenirea în ţară l-am dezactivat. Era într-o zi de vineri, iar în acel moment aveam cost suplimentar 4,34 euro. A doua zi, sâmbătă, costul suplimentar crescuse la 4,87 euro. Am zis că o fi fost vreun rest pe care nu mi l-au prins cei de la contabilizarea apelurilor.

Cu alte cuvinte, sâmbătă aveam 4,87 euro şi o grămadă de minute în reţea, naţionale şi sms-uri aferente unei noi luni de facturare. Duminică, în condiţiile în care nu am efectuat nici un apel internaţional, nu am folosit interent sau alte prostii, costul crescuse la 5,97 euro.

E vorba doar de 1,10 euro, 5 lei cu alte cuvinte, dar problema e că m-am simţit furat şi înşelat. Iar răspunsul pe care l-am primit de la serviciile astea idioate la care trebuie să stai să aştepţi minute bune până când vorbeşti cu cineva de la Orange, a fost acela că totul se actualizează în 48 de ore. Mi se pare cusut cu aţă albă, iar când am cerut un număr de telefon al unui superior mi s-a transmis că nu se poate aşa ceva.

IMG_2135

 

Astăzi, mi s-au relatat alte două cazuri, dintre care unul de-a dreptul halucinant. Un amic mi-a spus că a dorit să renunţe la abonamentul Orange pe care îl avea, iar deştepţii de la serviciul cu clienţii i-au spus că au alte oferte foarte bune pentru abonament şi să se mai gândească pe motiv că „poate sunteţi obosit”.

A revenit omul după câteva zile cu un nou telefon pentru a scăpa de abonament şi i s-a transmis că în câteva zile va fi sunat. Ei bine, au trecut de atunci 10 zile şi telefonul de la Orange tot nu a sunat.

Un alt caz a fost al unei persoane cu abonament Orange de 6,9 euro, inclusiv TVA. Abonatul nu a realizat cost suplimentar, dar s-a trezit că are de plătit vreo 9 euro. De la serviciul clienţi a primit acelaşi răspuns standard: cereţi o factură detaliată.

Iar acestea sunt numai câteva exemple pe care le cunosc, pentru că sunt convins numărul celor care au nemulţumiri la adresa celor de la Orange este mult mai mare. Nu vreau să-mi amintesc de câte ori suni un prieten sau o cunoştinţă şi afli cu surprindere că acesta are telefonul închis, când, în realitate, acesta este funcţional şi cu semnal suficient de bun.

Sau zone aflate la 2-3 km de municipiul Suceava, şi nu în vreun buncăr betonat sau în vreo grotă, unde semnalul telefonului este aproape inexistent. Iar dacă marii specialişti de la Orange au dubii am să le dau şi un exemplu: la Plopeni. Iar pe harta lor minunată, Plopeniul apare ca o zonă cu acoperire Orange. Mă opresc aici din şirul mârlăniilor pentru că altfel aş avea de scris de s-ar plictisi tot judeţul.