S-a descoperit binefăcătorul Sucevei

Suceava are un binefăcător, cineva care va scoate oraşul din marasm şi-l va duce acolo unde îi este locul.
Fireşte, aţi înţeles ironia de început, pentru că aşa ceva nu există, iar cine începe o afacere în care partener este Primăria municipiului Suceava se gândeşte din start ce sume mari de bani va câştiga, iar beneficiile pot fi extinse şi la terenuri, spaţii sau alte avantaje.
Ultimii pe această listă sunt cei de la Adrem Invest, firma care acum mai bine de doi ani câştiga licitaţia pentru construcţia unei noi centrale termice. Între timp, Adrem Invest a rămas cu vreo 49% din acţiunile firmei Bioenergy care va construi noua centrală termică.
Ideea că titularul proiectului este Adrem Invest s-a împământenit însă prin Suceava, motiv pentru care firma a început să bage bani în acţiuni sociale şi de interes pentru urbe.
Cu ocazia Zilelor Sucevei, pe toate bannerele se putea citi „Adrem Invest sprijină valorile sucevene”, iar aici s-a ajuns printr-o sponsorizare. Cât de serioasă nu ştie nimeni, de vreme ce Primăria Suceava a pasat organizarea unui eveniment atât de important unei firme aproape necunoscută.
Acum, la două săptămâni de la finalul manifestărilor, conducerea Primăriei Suceava nu ştie suma cu care Adrem Invest a contribuit, dar nici care sunt celelalte sponsorizări încasate cu acest prilej.
Nu ştiu dacă este normal să se întâmple aşa ceva, pentru că până la urmă la înaintare a fost scos brandul oraşului. S-au organizat „Zilele Sucevei” nu parada maşinilor de tinichea. Dar, asta este o altă discuţie care merită dezvoltată cu alt prilej.
Revenind la Adrem Invest, firma încearcă să-şi creeze o imagine cât mai bună în rândul sucevenilor, iar asta nu este de condamnat. Blamabil este modul subversiv în care au realizat schimbarea de acţionariat la Bioenergy, inducând în eroare Consiliul Local şi un oraş întreg prin lipsa de informare.
Cei de la Adrem Invest mai pot fi arătaţi cu degetul şi pentru că au impus clauze cu caracter de monopol pe piaţa energiei termice din Suceava, reuşind încă o dată să păcălească aproape 100.000 de oameni.
Iar despre preţurile pe care firma bucureşteană le va practica la gigacalorie rămâne să vedem ce va fi la iarnă. Sper să nu ne punem mâinile în cap.
VREI SA SPUI CA LUNGU BROTHERS NU-S VALORILE SUCEVEI?! SI SPRIJINUL, PROBABIL SI POSIBIL, E RECIPORC. RECIPROC, PARDON!
DAR MAI OBSREV ALATURI, APROAPE LA EGALITATE CU BANNERUL ADREM, BANNERUL DE SPONSOR AL FIRMEI LUI MARIUS CERNESCU, „TANARUL” DE SERVICIU AL LUI BAISANU, PANA DE CURAND VESNICUL INTERIMAR LA TINERETUL LIBERAL DIN SUCEAVA. DECI LUNGU SI BAISANU SE PUPA SI-N SPONSORI. DE CAND AFACERILE CU INCHIRIERI DE MASINI AU AJUNS ASA DE PROFITABILE?